senaste dagarnas uppdatering

återigen har mitt kassa immunförsvar gett sig tillkänna... vi har fått en släng av kräksjuka på jobbet...no details men självklart så får även jag det med...som tur är verka det bara som att jag behövde må så dåligt bara igår eftermiddag och kvällen som inte var så kul...men idag mår jag bättre...är lite kryare..även om man blir seg efter att ha mått som igår.. nog om det!
har de tre senaste veckorna börjat intressera mig kopiöst mkt för .... akvariefiskar haha...låter hur nördigt som helst...men hade ju fiskar när jag var liten o har nuigen börjat inse hur fint och dekorativt det är... o sen är himla kul o hålla det så fint tycker jag ...så nu ska jag nog ta o skaffa det...får sätta in bilder på hur d växer fram,,, har bestämt mig för att ha ciklider(ni som sett akvariet på kickobar... det är afrikanska ciklider som jag vill ha)...så nu har jag sista tiden vart runt o kollat på massa skojiga fiskar o beställt massa böcker o grejer :)
har hittat en jättecool fisk med en stor puckel på huvudet... sådär så den ser ut att ha tänkt alldeles för mkt o ser helt butter ur( finns med bland bilderna)...o ett stim såna måste jag bara ha
nu ska jag springa över till Fia o babbla o kolla tv... vi avboka vårt pass med bodypump idag...kanske lite dumt med tanke på gårdagens mående för min del..
hittade förresten massa klick på folk som är besatta av sina akvarier o lagt ut film med filmmusik i bakgrunden på youtube....lite komiskt....ska försöka inte bli sån hahaha

Kommentarer
Postat av: Nina

Ehmm akvarium.
=) haha
förresten det ska väl vara inbyggt det är fint, då kanske man inte hör dom. Eh låter fiskar förresten?

2008-01-30 @ 12:48:02
URL: http://ninaerik.blogg.se
Postat av: Helena

jo de kan nog låta lite...kommer ha akvariet i en möbel så d blir inbyggt o sen låter ju pumpen lite men bara ja inte har det i sovrummet så ska d nog gå ;)

2008-02-02 @ 00:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0