dansfeber

Nu har "So U think U can dance scandinavia" börjat. Skojskoj...kul att en Bounce medlem sitter med som jury..respektrespekt(har du inte sett dem live...gör det!!)

Blir verkligen danssugen när jag tittar... tyckte han Junior verka väldigt duktig...vilka starka, fina rörelser... sen den där galningen som dansa Georgisk dans el vad det nu var va oxå rätt underhållande att titta på...vad yr han måste blivit han snurra väl minst 100 varv på de där 1,5 minuten el vad det var.
Blir alltid så sugen på återuppta dansen igen när jag kollar på dansTv eller liveuppträdande
Kommer ihåg mina första danskurser med Omid Dadary...som för övrigt blivit rätt stor nu...(tråkigt du flytta...älskade dina pass)...började med funk...sen vart det alltmöjligt...
kommer allafall nog kolla in lite mer av nya serien på femman allafall :)


image88

Kommentarer
Postat av: JC Denton

Ifall jag och min tjej var med i "So you think you can dance", skulle vi ha dansat tango till låten "More than a Woman" av Tavares

2008-03-30 @ 00:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0