Hundtricket fungerar

Såg en STOR hund på stan idag....en Grand Danois...stor som en kalv var han och mitt i centrum gick han...Kom på mig själv att gå o stirra på hunden....medans jag gick och dessutom med ett väldigt stort leende eftersom hunden var så fin...så pass mycket log jag att husse börja smila tillbaka.....då kom ja på mig själv att han nog verkligen tyckte hundtricket fungera...eller också  trodde han jag gick o log åt honom... lite sådär smått pinsamt när man gör saker man inte riktigt tänker på hur det kan tolkas av andra.

För övrigt är morotskaka mycket goda!!! En sån åt ja idag....prova om du inte redan provat....mmmumma!!!

Kommentarer
Postat av: S A R A

de e gott :)

2008-03-01 @ 03:37:19
URL: http://zaaurahs.webblogg.se
Postat av: JC Denton

ha ha hundtricket har jag aldrig prövat. Däremot dikttricket. Förförde min flickvän med en dikt som hyllade judinnor. Skriven av Ulf Lundell.

2008-03-01 @ 13:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0