Lördagen o googling

Har idag fixa med lägenheten rejält...skönt att få det fräscht o städat o fint

Nu är det inte långt till nästa helg då det smäller o dra upp till huvudstan o bo i pappas lägenhet o shoppa o sen iväg på kryssning!!Massa sol, bad, nöje goa drinkar o mat*looking forward*

Sprang förbi 55;an o lämna present o Gratta Sanna till 25 år, länge sen jag träffa henne så det var skoj... hann även växla några ord med "Fredrik i köket" John Strid bandmedlemen...oxå länge sen ja prata med honom

sen blev det att åka förbi Subway för en god stor macka *mums* o nu jobbar jag natt här igen... googlar på nätet...hittar lite intressanta träffar:

BUSIG:
image144




GLAD  : (vill jag Inte möta i en mörk gränd...)
image145




GALEN:

image146


ARG     :   (hon är söt tycker jag)

image147



TRIST (no comments) :

image148



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0