Min sömnlösa helg!

Helgen som var vart det inte mycket sömn.. jobbade fredag till lördag och sov lite på lördagen sen iväg o fira Sanna, grejer med lyan o käka sen iväg o jobba natt igen. Sen gick jag av på söndagen... ja då var det bara o åka hem o städa igen o sätta upp en spisfläkt för jag skulle ha visning på söndagen... o sen passa jag på o åka till Valdemarsvik o äta plankstek...som för övrigt smaka mumma! rekommenderar mickes place eller det hette nåt i den stilen... tjejen som jobba där var Mkt trevlig....nästan läskigt övertrevlig.. :) bättre det än sur allafall

Sen blev det o åka till Sörping för o prova konfekthörnan... de har äkta italiensk glass där ... så det blev ju ingen dirket sömn överhuvudtaget för då var klockan åtta på kvällen o så hem o kolla på "Sanningens ögonblick"...så jag landa i sängen först halv tolv på kvällen... rätt småseg i huvet efter att ha vart vaken sådär 1,5-2 dygn... men då sov jag gott :)

image149

sommarens stora favorit--- glass i stora lass

I helgen fick jag även en annan grej gjord
det var dags för lite upptrimning av lägenheten igen och nykakling i köket... vart faktiskt jättefint och trendigt och speciellt.
här är resultatet:

image150


o sist men inte minst en fanbild på min älskling när jag inte kunde hitta henne en dag... hitta jag henne i sängen:

image151

"Life is good" tycker Diva... som utför sin favoritsyssla.... att sova varmt i sängen!

Kommentarer
Postat av: JC Denton

Håller mig borta från glass hela sommarn. vill hålla formen och lever bara på kött och grönsaker.

2008-05-27 @ 18:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0