nu kör jag igång

spännande... det här med naglar är Såå kul!


Kommentarer
Postat av: A.

God Jul Finaste...

2008-12-23 @ 23:34:17
Postat av: Mattias

Hej Helena!

Jag är inte så haj när det gäller bloggande, men hitte ingen gästbok, så ja skiriver här istället. Jag var inne på din hemsida förut, och precis inann hade jag sökt på Wiktander. Det roliga det hela är att jag också heter Wiktander och bor i Liknköping :) Så vi kanske är släkt eller något. Skulle vara lite småkul om jag visste =P Så du kan väll svara om du kanske vet nått =)

Kram Mattias

2009-01-02 @ 02:06:46
Postat av: Helena

Ja god jul o gott nytt år allihopa ;)!!!



hehe ja hemsidan e inte klar

hm vet inte om vi e släkt för jag har aldrig hört talas om någon mattias i släkten... bara nån fredrik som jag inte träffat :)

kul sammanträffande allafall... wiktander e inte så vanligt!

2009-01-14 @ 17:58:17
Postat av: mattias

Hej :)

Nja har inte hört talas om någon Helena i släkten heller ;) Jo Fredrik är min min farbror, så om du är släkt med han så är vi nog också släkt =P Lite ovanligt att "träffa" någon som heter Wiktander och som även är modell ;) Nej wiktander är ytterst ovanligt!

2009-01-24 @ 23:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0