helgen

I fredags jobba jag och 5 andra goa tjejer extra på en privatfest i Motala..under temat "heaven n hell rock"... servera lite drinkar o stod i baren


barvyn..och gratis champagne och sprit till oss tjejer..farligt



jag o partajbrudarna äter massa go mat

traditionen var o slå av champagnehalsen med en stor kniv... kombinationen alkohol, karlar och svärd är ingen bra kombination... en hel del som skar sig
själv fick jag bara av metallhöljet på flaskan


I Lördags var det en väldigt sen kräftskiva... faktiskt min premiär för kräftor..hur gott som helst!! Fast jag åt inte lika mycket som vissa andra karlar gjorde av kräftorna dvs typ hela kräftorna när de fått i sig tillräckligt med sprit....Vi bada badtunna som var hur skönt som helst



höll på att bli brädad på dansgolvet i lördags med...

söndagen tillbringades framför tv;n med massa skräpmat o godis...som det ska vara :)


Kommentarer
Postat av: johanna

tack till er båda för en riktigt rolig kväll=) hoppas att ni snart kan ha en liten bastukväll så man får bli fuller ihop me er igen=)

kram

2008-10-13 @ 21:10:48
Postat av: Helena

absolut Gumzan! Hur trevligt som helst hade vi!!!!!! Får verkligen bli bastukväll framöver

Stor kram på dej!!!!

2008-10-13 @ 21:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0