sjuk

Kommer hem från Norge o vad händer...jo jag ligger hemma med halsont o feber :(  dessutom blev jag erbjuden en filmroll faktiskt i "Andra avenyn" som går på tv.... menmen har ingen ork till nåt så jag hoppar faktiskt över det även fast det var betaljobb... orkar inte åka till Göteborg när jag e sjuk o prestera en massa ... håller mig hemma o dricker te istället. Men imorgon ska jag allafall pallra mig iväg till frissan.... är lite sugen på kanske lite fler blonda slingor men jag vet inte.... trivs väldigt bra som brunett numera.... vill inte det ska bli för blont

är hemma hos voffsingarna o det känns underbart.... vi pussas dagarna i ända :)


lill- Åke är glad att matte är hemma så han får sova innanför mattes tröja



snabbt taget kort på min sminkning från smyckesfotograferingen... tidlös sminkning med röda läppar som jag Inte är van vid... kände mig lite som Deta von tease i sminkningen

Kommentarer
Postat av: Nanna

Åke är ju så himla söt!!!

2008-10-03 @ 12:41:08
Postat av: JC Denton

Va fin Åke är. han ser riktigt söt ut. Här är en länk till israeliska hundrasen Caanan Dog: http://www.canaandog.se/ som vi funderat på att skaffa i framtiden.

2008-10-03 @ 17:00:19
Postat av: Helena

va kul ni kanske ska skaffa hund.. den verkar fin!

2008-10-03 @ 18:29:23
Postat av: JC Denton

Vi tycker att det är vacker hund. Om det blir en tik blir namnet antingen Yiskah, Esther eller Ahava. Ahava betyder kärlek på hebreiska.

2008-10-03 @ 22:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0