veckan



Var på bröllopsmässan i helgen... massa gratiskakor o div grejer var lite skoj... nedan jag i brudklänning :) från mässan


visa smycken från guldsmedjan o hår gjort på studio Leander o brudbukett fr systrarna grön o make fr make up store
vart helt kär i läppennan som heter "something blue" fr make up store... (fast den e rosaröd) ;)




Hemkommen fr Norge sen nån vecka

Varför måste alla tavlor på sjukhus/sjukhem va så oeeerhört tråkiga

bilden talar för sig själv

Ibland stöter man på rubriker o ord som inte riktigt går ihop sig:



eh... va?


Kommentarer
Postat av: JC Denton

Aj fan att jag och Nomi missade bröllopsmässan. Vi funderar på bröllop om något i år. Naturligtvis i judisk anda.

2008-10-28 @ 18:41:06
Postat av: Helena

där ser man kunde jag aldrig ha gissat

2008-10-28 @ 23:13:45
Postat av: ..

erik?

2008-10-29 @ 12:41:00
Postat av: Nina

Ohlala nu får nog Leffe fria snart. snygg i brudklänning ju

2008-10-29 @ 17:03:35
Postat av: JC Denton

Inte, Helena? Trots att jag skrivit mycket om hur judisk jag lever. Såväl hemma som på jobbet. Nåväl, ifall vi kommit till bröllopsmässan, hade du kunnat identifiera mig med en synlig davidstjärna runt halsen och kalott på huvudet

2008-10-29 @ 19:23:16
Postat av: Leffe

Jo det börjar nog fasen bli dax. Men det e ju så mycket man vill hinna med.



Men vem vet vad som händer det närmsta året.



Sen du JC Denton vore väldigt trevligt att träffa dig och Nomi då det känns som att man vet hela ert liv på något sett av denna blogg.



//Leffe

2008-10-31 @ 07:47:57
Postat av: Nina

Har du JC Denton någon blogg/hemsida av något slag? jag är med sjukt nyfiken.



2008-10-31 @ 11:26:54
Postat av: Helena

Jag med sjukt nyfiken

2008-10-31 @ 14:20:04
Postat av: JC Denton

Nej, jag har varken blogg eller hemsida och har inte tid med sådant. Är tyvärr fullt upptagen med att vara min älskade tjej, träna, lira dataspel och fira högtider. Knappt jag hinner med min vänner idag. Finns förnärvarande ingen tid att klämma in ett möte med er närmsta tiden. kanske i framtiden.

2008-10-31 @ 15:36:40
Postat av: Leffe

Ta detta som ett litet skämtsammt sagt nu Denton men du verkara ha mycket tid till att vara inne på Helenas blogg då det är ofta inom en timme efter att hon lagt ut sitt inlägg som du skriver.



Alla gånger kan ju inte vara en ren tillfällighet.



//Leffe

2008-10-31 @ 16:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0