uppdatering

Om en vecka åker jag hem till Sverige igen och ær ledig i 2 hela veckor...ska bli så skønt!

Har køpt på mig ett sats kort som gæller i hela Norden så nu får jag træna på varenda sats-gym vilket kænns himla skønt.... finns tom ett på Arlanda med jacuzzi o relax... kanske inte blir så mkt træning dær førresten

Ska dra mig in en svæng till Oslos alla shoppingcentrum o handla loss lite under førmiddagen nu



windu ær fønster på norska.... egentligen bættre ord før fønster æn just fønster tycker jag

o alla norrmæn på jobbet tyckte potatismos læt jættekul på svenska... det norska oret var nåt jættelustigt

Snabela (@)  heter Alfakrull!!!! på norska...   snyggt, læckert, finemang el haha?!

Kommentarer
Postat av: JC Denton

Jag har ett jättebra tips till dig och Leffe. Åk till Prag på weekend tripp. Härlig stad med vackra avenyer, slott och stadskvarter. Finns barer och nattklubbar för alla smaker. Ska dit nästa helg med Nomi och partaja järnet. Var där förra året, men då ensam.

2008-09-24 @ 19:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0