äntligen!

Har jag tagit tag i o køpt en ny mobil. Jag tänkte att denna gång ska jag køpa den kontant..kosta vad det vill ..jag ska ta den jag absolut vill ha och det blev Samsung Touchwiz jag fastna før. Coral Pink heter färgen och e såå fin! Køpte ett fint rosa fodral till den oxå så den håller sig fin! E Helnøjd!
O så sa jag upp mitt gamla abonnemang och gjorde om det till kontantkort istället o så ska jag skaffa norskt nummer numed!... hehe kände att jag fick ta tag i det hela när jag fick en liten räkning på 4000 kr før 3 månader... inge skoj o lägga så mkt pengar på mobilräkning när d e jag o killen som messar o båda e i Norge... så nu ska ja snåla ner räkningen där o lägga på nåt annat kul..


Kommentarer
Postat av: gaystyle

Hej fin och bra blogg!



// http://gaystyle.se

2009-04-02 @ 00:19:02
URL: http://gaystyle.se
Postat av: Helena

tackartackar

2009-04-02 @ 00:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0