Mössa på gymmet?

Var idag på gymmet i Oslo , Sats Majorstua som det e tänkt jag förhoppningsvis ska tillbringa mkt tid på ;)
oj va mkt folk d var o en hel del svenska hördes... men en karl störde mig... han gick omkring med en tjock mössa inomhus på gymmet... jag som vanligtvis fryser mkt kan meddela att det var mkt varmt o svettigt bland alla människor! Visst att vissa folk passar mkt bra i det men d blir lite fånigt när killen ifråga har tajt litet linne o sen toppar det med en jättevarm mössa. Plus att han gick o flina o såg så himla nöjd ut... irritera mig så på honom o tyckte han skulle träna istället för o gå o flina ... de ska nog inte jag börja ha på mina pass iallafall...skulle se snyggt ut på step up passet... snowjogging, mössa , halsduk o vantar o så ett litet träningslinne. ;) ... hett i dubbel bemärkelse..el?

Sen kan jag meddela att sveriges nog kanske godaste brownie ( ja man måste få mysäta lite gott oxå)...den finnes på en kombinerad shell/seveneleven-mack på vägen mot Oslo... hm tror d va i Askersund men min geografi/lokalsinne e inte d bästa men den var d godaste jag ätit som kallar sig brownie
.... o de grejerna kan jag

För övrigt planeras ev en rejält stor fest..vilket ja tror skulle bli bra med ngra drinkar i maggen på mig då d va ett tag sen plus att denna dag helt plötsligt blev väldigt jobbig från att ha varit en mkt bra dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0