Night @ Radiumhospitalet

Klockan e 3 på natten denna Valentines day o va hittar jag på då....Joo see jag sitter på jobbet....romantiskt !De e ¨nåt så grymt lugnt inatt... alla pasienter ligger o sover så jag sitter visst hær. Ska ta o plugga på om lite naglar..min sluttenta e 30 mars o jag gillar o kunna saker o ting i god tid innan..

I Norge får sjukskøterskerna ha mobilerna med sig på jobbet...en lustig kænsla...då det e vÄldigt strikt med det i Sverige! På natten delar vi dessutom alla mediciner till alla patienter før næsta dag...så d blir lite mer o gøra vad gæller den medicinska biten o jobba natt hær æn hemma i Svedala.

En natt kvar sen går ja av mitt pass o gubben min kommer o hæmtar mig. Han ska på arbetsintervjuer hela måndagen lång så d e ju bra!*Håller tummarna*!

Sen e d bara ca en vecka innan Diva ska få sin bebis...ska bli kul o se vad det blir før en krabat o vilken fÄrg den kommer ha

 

Kommentarer
Postat av: Gubben

Ja du gumman vissa nätter har du det för bra med film, bloggläsning och allmän slappning och tjänar 300 per timme. det e inte så många som har det så. hehe.



Nu har jag packat in det sista i flytt släpet och tror och hoppas att jag fått med mig allt.



Blir mycket intressant vad morgondagen har att ge vilka som kan ha störst intresse av mig. Har suttit och tittat lite på jobben igen och samtliga jobben är mycket bra så det e ju toppen. Snart kommer jag så jag kan få en försenad alla hjärtansdag puss av min natt uggla.



Puss



Ps skickar den norska versionen av det hela om du inte förstår svenskan riktigt längre=)



(Ja, du baby noen netter du har det for godt med filmer, blogg leser og generelle versjonen og tjene 300 per time. e er ikke så mange som har det slik. Hehe .



Nå har jeg pakket opp den siste av de mobile trailer og tror og håper at jeg fikk med meg overalt.



Være svært interessant hva morgen har å gi noe som kan være mest interessert i meg. Har lørdag og så litt på jobb igjen, og alle jobber er veldig bra, så e er toppen. Snart vil jeg så jeg kan ha en forsinket hjärtansdag kysse alle mine night-Owl.



Puss)



2009-02-15 @ 07:48:10
Postat av: Nina

hahah Gubben din är en rolig prick :O)

2009-02-15 @ 17:07:50
Postat av: JC Denton

Hade en fin Alla Hjärtans dag med min Nomi. Dock fick jag övertala henne att skippa Shabbat-firande, eftersom det i år krockade med alla hjärtans dag. Inledde dagen med att säga till henne "Ani ohev otach, ahuvati"

2009-02-15 @ 21:52:51
Postat av: Helena

Ja d tur ja fick en norsk version så ja hænger med ahhahaha

myspys m alla hjærtans dag...får fira den ett annat år.. :/

2009-02-16 @ 02:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0