nu var det ett tag sen sist..

......jag bloggade


*gah*

dels hann min dator krascha o så har jag haft så sjukt mkt att göra på sista tiden med att jobba i Norge..där jag för övrigt blivit erbjuden en natt-tjänst halvit fast.. kan styra mkt med egna tider så det e kanon!!! o så håller jag på för fullt o göra naglar o så har jag blivit lite meddragen i en Neonberger-produktion i en musikgrupp...som spelar R n B som jag älskar!! Så nu blir det i helgen o åka på kryssen 100 % party o uppträda...blir väldigt kul!!!! Det som är mindre roligt är att jag är Vrål!!förkyld...mindre kul... försöker kurera mig med sömn o halstabletter... går sisådär... stod i studion o sjöng låtar tills klockan var två igår... mindre bra för röst och immunförsvar... sjuksköterskan i mig ber mig gå o lägga mig o sova

Har hunnit ner en sväng till min gode, knasiga vän Nilz i Malmö o tagit lite smått snevridna fotosessioner tema "Alice i underlandet" men den elaka Alice ;) det var spännande

Var i Norrköping och spela in en musikvideo med existensminimum (trummisen i Moneybrothers band)..... Det var jag och Amina Axelsson som var med i den videon..jättegullig modell... men vi var Hemskt sminkade!!!!!! helt vita i ansikteto svarta runt mun o ögon o dessutom fick vi ha mask på oss en massa...men det var jädra kul.... video kommer ut när som helst här...väntar med spänning...

lite annat som händer är att jag får hjälp med att bygga upp en snygg hemsida just nu som nog kommer bli väldigt schysst



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0