storstadsbo då



Då har jag flyttat till Oslo då! Trodde aldrig jag skulle bli storstadsbo..men så blev jag visst det.. men kommer åka hem till Sverige rätt så ofta ändå...allafall 1 g i månaden... jag e ändå svensk... men trivs utomordentligt bra här oxå.. Lägenheten är en 3-rummare på 60 kvadrat som e helt nyrenoverad o fräsch med golvvärme i alla rum, genomgående snyggt svart klinkergolv i hela lägenheten och spotlight lampor i hela lägenheten...splitternytt køk o helkaklat bad.. Diva som Aldrig sover på golvet infinner sig nu alltid på den lurviga vardagsrumsmattans varmaste punkt och stortrivs :) precis som jag o Leffe! Han har fått jobb som säljare vilket passar honom jättebra!
Jag har jobbat mer  än på länge just nu har det varit typ konstant jobb på 3 veckor... jag jobbar ju fast 50% natt på Radiumhospitalet før att ha en säkerhet o så kombinerar jag det med bemanningsføretag o de ringer typ massor...när jag går dagvakt så ringer de o frågar om kvälls o nattjobb så det blir väldigt kul med løning nu, o alla e så himla goa o hjälpsamma o norska e ju faktiskt rätt så charmigt o gulligt språk... blir att jag pratar lite svorska här.... ska jobba  lite lugnare i Mars då jag ska va hemma i Sverige en del o gøra naglar! D e så bra med o välja själv när jag vill vara ledig...då e jag ledig o eftersom jag jobbar så mkt emellan så e d ju lugnt..Kul o ha ett sparande oxå (oj va vuxen jag låter nu)Nu längtar jag bara till våren o sommaren så ska jag bara njuta av vädret o livet!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Grattis till flytt och så!

Är ni helt och hållet i Oslo nu? Har ni sålt huset?

Kram

2009-03-09 @ 08:09:20
Postat av: Helena

tackartackar :)

ne vi ska hyra ut huset from sista april...o kommer bo i Oslo men oxå åka hem till Svedala titt som tätt ;)

kramkram

2009-03-11 @ 12:22:41
Postat av: Vilda

Intressant blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-13 @ 03:33:23
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Smsa Låna

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-20 @ 07:38:10
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0